Usługa internetowej platformy umożliwiającej dokonywanie zapytań ofertowych i prowadzenie postępowań w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych
- Szczegóły
- Utworzono: poniedziałek, 13 listopad 2023 09:43
- Poprawiono: poniedziałek, 20 listopad 2023 12:00
- Opublikowano: poniedziałek, 13 listopad 2023 09:43
- Odsłony: 205
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Katowicach im. Sierżanta Grzegorza Załogi zaprasza do składania ofert.
Przedmiotem zamówienia jest dostęp do internetowego portalu umożliwiającego prowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia w trybie ustawy Prawo Zamówień Publicznych obowiązującego od dnia 1 stycznia 2024 roku oraz umożliwiającego prowadzanie elektronicznych zapytań ofertowych nie objętych w/w ustawą.
Zamawiający będzie korzystać z portalu przez okres 36 miesięcy.
System na portalu winien mieć następujące funkcjonalności:
- przez cały okres trwania umowy będzie zgodny z obowiązującymi przepisami dotyczącymi zamówień publicznych oraz o finansach publicznych.
- umożliwia prowadzenie postępowania za pomocą plików własnych Zamawiającego oraz tzw. „formularzy aktywnych” tj. umożliwiających Wykonawcy wpisywanie danych oferty
- automatycznie powiadamia o zapytaniach i odpowiedziach
- posiada możliwość generowania ogłoszenia bezpośrednio do Biuletynu Zamówień Publicznych oraz możliwość pobrania ogłoszenia z Biuletynu Zamówień Publicznych
- powiadamia Wykonawców po opublikowaniu przez Zamawiającego wszelkich publicznych i indywidualnych informacji oraz generuje potwierdzenie takiej publikacji oraz przesłania wiadomości do wykonawcy
- w przypadku postępowań w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych będzie informował Wykonawcę składającego ofertę iż będzie wymagane złożenie przez osobę umocowaną podpisu elektronicznego kwalifikowanego dla zamówień powyżej tzn progu „unijnego” a w przypadku postępowań poniżej tzw. progu „unijnego” podpisu elektronicznego kwalifikowanego, lub podpisu profilem zaufanym lub podpisu elektronicznym dowodem osobistym.
- automatyczne szyfruje i deszyfruje oferty
- generuje i zamieszcza (po akceptacji Zamawiającego) na stronie ogłoszenia informację z otwarcia ofert, wybór najkorzystniejszej oferty itp.
- w przypadku korzystania z tzw. „formularzy aktywnych” tj. umożliwiających Wykonawcy wpisywanie danych oferty wygeneruje plik będący informacją o złożonych ofertach przesyłany do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych
- w przypadku korzystania z tzw. „formularzy aktywnych” tj. umożliwiających Wykonawcy wpisywanie danych oferty automatycznie przelicza/ocenia i porównuje oferty (liczy punktację), sygnalizuje potencjalnie zaoferowanie potencjalnie rażąco niską cenę
- w przypadku korzystania z tzw. „formularzy aktywnych” tj. umożliwiających Wykonawcy wpisywanie danych oferty generuje automatycznie pisma typu protokół z postępowania (wypełniony danymi dot. postępowania)
- daje możliwość uruchomienia rundy ofert dodatkowych jak i aukcji bezpośrednio w postępowaniu
- posiada możliwość unieważnienia poszczególnych części postępowania w przypadku ich nierozstrzygnięcia, bez konieczności unieważniana całego postępowania
- pozwala na archiwizacje i przesłanie tej archiwizacji na dysk lub serwer Zamawiającego.
W cenie Wykonawca uwzględnia instalację, aktywację systemu, wszelkie szkolenia, aktualizacje systemu oraz wsparcie przez okres trwania umowy. Wykonawca zapewnia w cenie kontakt w sprawach technicznych oraz wsparcie merytoryczne w zakresie zamówień publicznych.
System portalu w celu prawidłowego działania nie wymaga od Zamawiającego konieczności posiadania podpisów kwalifikowanych przez pracowników Zamawiającego oraz członków komisji
Zamawiający informuje, iż średniorocznie przewiduje prowadzenie do 45 postępowań w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych, natomiast oczekuje nielimitowanej ilości postępowań nieprzekraczających 130 000,00 złotych.
Oferta winna zawierać koszt korzystania z systemu przez okres 36 miesięcy.
Do oferty należy dołączyć opis oferowanego systemu (wskazana jest krótka prezentacja w pliku video, office, pdf lub równoważnym).
O wyborze oferty Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wszystkich Wykonawców, po przez publikację ogłoszenia na stronie BIP Zamawiającego.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się elektronicznie za pomocą adresu e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Oferty należy składać elektronicznie na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Termin składania ofert: 17 listopada 2023 roku do godz. 12:00